دسته نمونه

دستگاه ضبط مکالمات تلفن و منشی، نیاز کسب و کار

دستگاه ضبط مکالمات تلفن

دستگاه ضبط مکالمات تلفن و منشی

دستگاه ضبط مکالمات تلفن و منشی ضرورت امروز کسب و کار، دفاتر، فروشگاهها، مطبها و… بوده و چه بسا بر اثر نبود دستگاه ضبط مکالمات تلفن و منشی، ضررهای هنگفتی متوجه صاحبان کسب و کار شده‌ است.

از آنجایی که اکثر معاملات و قرارها به صورت تلفنی انجام می‌گیرد، گاهی پیش می آید که یکی از دو طرف معامله بر اثر گذشت زمان و فراموشی، اعداد و ارقام را اشتباهی بیان می کند که این مغایرت تولید اختلاف مالی خواهد کرد، و بعضا موجب پاره شدن یکی از حلقه‌های زنجیره روابط انسانی خواهد‌شد که از سرعت رشد کاسته و افت بهره وری مجموعه را بدنبال خواهد داشت.

باعث خوشبختی است که تکنولوژی به کمک ما آمده و با مراجعه به دستگاه ضبط مکالمات تلفن و منشی که مکالمه مورد نظر را در تاریخ مشخص، همراه با اطلاعات تماس گیرنده ضبط کرده‌است،  به سرعت مشکل حل خواهد شد و موجب تحکیم روابط می‌شود. همچنین در طول روز و پایان وقت اداری مواقعی پیش می آید که امکان و آمادگی پاسخگویی به تلفن وجود ندارد اکنون دستگاه ضبط مکالمات تلفن همراه با منشی تلفنی صوت پرداز گره‌گشا خواهد‌ بود. به این ترتیب که دستگاه را روی تعداد زنگی مشخص تنظیم می‌کنیم. در طول روز کلیه تماس های داخلی و بیرونی ما همراه با کالر آی‌دی و تاریخ و ساعت ضبط خواهد شد و در صورت زنگ خوردن تلفن بیش از تعداد تعیین شده، منشی تلفنی دستگاه به طور اتوماتیک پاسخگو خواهد‌بود و پیام ما را برای مخاطب پخش می‌نماید و سپس پیام تماس گیرنده را همراه با اطلاعات تماس ضبط خواهد کرد.

شنیدن اصوات و کنترل اطلاعات تماس

با مراجعه به دستگاه ترکیبی ضبط مکالمات و منشی تلفنی در فرصت مناسب کلیه مکالمات تلفنی و پیام‌های منشی قابل شنیدن خواهدبود که با فشردن دکمه C ID در هنگام پخش، تاریخ، ساعت،شماره تماس، داخلی یا خارجی و یا منشی به صورت شفاهی به اطلاع خواهد رسید. البته در صورت نیاز به ذخیره سازی در کامپیوتر، رم دستگاه را مختصری فشرده و بیرون می‌آوریم، سپس با استفاده از رم ریدر همراه دستگاه به پورت USB کامپیوتر متصل می کنیم. از آنجایی که برای هر روز یک فولدر جداگانه داخل رم می باشد و ساعت و دقیقه فایل صوتی روی اسم آن موجود می باشد، به سهولت امکان دسترسی به فایل صوتی مورد نظر فراهم می‌آید.در صورت نیاز به شنیدن مکالمات تلفنی و پیامهای ضبط شده روی دستگاه از راه دور، می توان شماره تلفنی که دستگاه به آن وصل می باشد را گرفت و پس از برداشته شدن گوشی تلفن توسط دستگاه ضبط مکالمات تلفنی و منشی، رمز ۴ رقمی را وارد نموده و با دستگاه ارتباط برقرار نماییم، اکنون دستگاه ما را به صورت شفاهی راهنمایی خواهد کرد و به قسمت پخش مکالمات تلفنی ضبط شده و پیامها می رویم.

می توانیم پیامها را تک تک و یا روز به روز، کنترل کنیم و در صورت نیاز به اطلاعات تماس گیرنده و یا تاریخ و ساعت، دکمه ۸ را فشار دهید. در صورتی که بخواهید از راه دور، پیام اولیه منشی و یا تعداد زنگ و یا … را تغییر دهید به همان روش فوق با دستگاه ارتباط برقرار کنید و مطابق راهنمایی های دستگاه، وارد قسمت تنظیمات شوید.

به امید بهره وری روزافزون

 مسعود سرآبادانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *