آخرین بروزرسانی این صفحه: 28 آذر 1402

شرایط گارانتی و مرجوع کالا

تمام کالاهای صوت پرداز در صورت عدم تغییر فیزیکی، ضربه، مخدوش شدن پلمپ ها و استفاده‌ی نادرست از برد یا دستگاه به طرزی که منجر به آسیب شود تا 7 روز قابل مرجوع هستند.
جهت مشاهده‌ی سریال دستگاه های دارای گارانتی روی اینجا کلیک کنید.
دستگاه های ضبط مکالمات تلفن مدل SP-VR11/18 ،SP-VR21 و SP-VR41 تا 22 ماه از تاریخ فروش دارای گارانتی هستند. رم دستگاه تا یک سال گارانتی دارد. آداپتور، رم ریدر و بندخط شامل گارانتی نیستند(این اقلام به صورت تست شده ارائه می‌گردد) در صورت مخدوش شدن برچسب شماره سریال یا پلمپ گارانتی فاقد اعتبار می‌باشد. خسارات ناشی از نواسانات برق، رعد و برق، ضربه، شکستگی، آب، آتش و استفاده‌ی نادرست از دستگاه شامل گارانتی نیست. حمل دستگاه معیوب به مرکز خدمات برعهده‌ی خریدار است.  جهت مشاهده‌ی سریال دستگاه های دارای گارانتی روی اینجا کلیک کنید.
دستگاه های موزیک پشت خط تلفن مدل SP-MP3 و SP-6065 تا 22 ماه گارانتی دارند. رم دستگاه نیز درصورت عدم تغییر فیزیکی تا یک سال گارانتی دارد. کابل برق، رابط و رم ریدر(مدل MP3) شامل گارانتی نیستند(این اقلام به صورت تست شده ارائه می‌گردد) درصورت مخدوش شدن پلمپ یا برچسب سریال گارانتی معتبر نمی‌باشد. خسارات ناشی از نوسانات برق، اتصال ورودی یا خروجی دستگاه به صورت مستقیم به خط تلفن یا برق، ضریه، شکستگی، آب، آتش و استفاده نادرست از دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد. حمل دستگاه معیوب به مرکز خدمات به عهده‌ی مشتری می‌باشد. جهت مشاهده‌ی سریال دستگاه های دارای گارانتی روی اینجا کلیک کنید.
دستگاه اعلام طبقات آسانسور تا 22 ماه پس از فروش گارانتی دارند. درصورت مخدوش شدن برچسب شماره سریال یا پلمپ دستگاه، گارانتی فاقد اعتبار می‌باشد. خسارات ناشی از اتصال ورودی ها یا خروجی به ولتاژ غیرمجاز، ضربه، شکستگی، آب و استفاده‌ی نادرست از دستگاه شامل گارانتی نیست. حمل دستگاه معیوب به مرکز خدمات برعهده‌ی مشتری می‌باشد. جهت مشاهده‌ی سریال دستگاه های دارای گارانتی روی اینجا کلیک کنید.
برد های اعلام طبقات تا یک سال گارانتی دارند. تغییر در ظاهر برد، شوک از خروجی صدا، ولتاژ بالای ۲۴ ولت، ضربه به برد و استفاده‌ی نادرست از برد باعث لغو گارانتی می‌گردد. حمل برد معیوب به مرکز خدمات به عهده‌ی مشتری می‌باشد. جهت مشاهده‌ی سریال برد های دارای گارانتی روی اینجا کلیک کنید.
بلندگوی اعلام طبقات آسانسور صوت پرداز گارانتی ندارد، اما ارائه‌ی بلندگوی سالم تضمین می‌شود. همچنین تا 7 روز می‌توانید مرجوع کنید.

راهنمایی ثبت سفارش، پرداخت و حمل و نقل

هزینه‌ی حمل و نقل به عهده‌ی مشتری است. سفارشات تهران به صورت پیش فرض تا دو ساعت کاری پس از ثبت سفارش توسط الوپیک ارسال می‌شوند. سفارشات بدون هماهنگی ارسال خواهند شد لذا اگر زمان یا شیوه‌ی خاصی را برای ارسال در نظر دارید حتماً در توضیحات سفارش در صفحه‌ی تسویه حساب ذکر کنید. امکان ارسال با پست نیز فراهم است (نرخ ثابت 12.000 تومان برای تهران). همچنین دریافت حضوری کالا از شعب لاله زار و صادقیه نیز امکان پذیر می‌باشد. جهت انتخاب نحوه ی ارسال کافیست در صفحه ی تسویه حساب روش ارسال مطلوب را از بین گزینه ها انتخاب کنید. اگر سفارش را از طریق پیک یا پست دریافت می‌کنید هیچ نیازی به هماهنگی قبل از ثبت سفارش نیست و موجودی و قیمت های سایت بروز هستند اما اگر می‌خواهید کالا را به صورت حضوری دریافت کنید حتما با شعبه‌ی مورد نظر هماهنگ کنید و موجودی شعبه را کنترل کنید. سفارشات غیر تهران با پست (نرخ ثابت 15.000 تومان - 2 الی 5 روز کاری) و تیپاکس (نرخ متغیر 30.000 الی 60.000 تومان برای سفارشات تعداد کم - 1 الی 5 روز کاری) ارسال می‌شوند. نحوه ی ارسال مد نظر را در صفحه ی تسویه حساب از بین گزینه ها انتخاب کنید و اگر تمایل دارید سفارش به صورت دیگری ارسال شود حتماً در توضیحات سفارش صفحه‌ی تسویه حساب ذکر کنید.
ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی از طریق درگاه امن بانک ملت یا پارسیان انجام می‌گردد. همچنین از روش های کارت به کارت و پرداخت در محل (مخصوص تهران ) نیز می توانید استفاده کنید. سایت صوت پرداز نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) دارد، لذا می‌توانید با خیال راحت سفارشتان را ثبت کنید. جهت اطمینان از نماد اعتماد الکترونیکی روی اینجا کلیک کنید. پس از پرداخت پیامک تایید از سایت صوت پرداز ارسال می‌شود. پس از مشاهده‌ی این پیامک نیازی به تماس و پیگیری نیست و سفارش توسط کارشناسان ما پیگیری و ارسال می‎شود.
در حالت کلی خیر. موجودی و قیمت های سایت صوت پرداز همیشه بروز هستند و برای ثبت سفارش و کنترل موجودی هیچ نیازی به تماس تلفنی نیست. همچنین کامل ترین و دقیق ترین اطلاعات درباره‌ی محصولات در سایت soutpardaz.com قرار دارد لذا شما هیچ نیازی به تماس تلفنی ندارید. فقط درصورتی که در تهران هستید و می‌خواهید کالا را حضوری دریافت کنید هماهنگ کنید زیرا موجودی سایت جمع موجودی دو شعبه هست و ممکن است فقط یک شعبه کالای مورد نظر را دارا باشد.

راهنمایی دستگاه ضبط مکالمات حرفه ای تک خط مدل SP-VR18

جهت مشاهده‌ی فیلم راه اندازی دستگاه ضبط مکالمات حرفه ای و دفترچه راهنما روی اینجا کلیک کنید.
رم روی دستگاه نیست. یک رم 4 الی 32 گیگ وارد دستگاه کنید. رم پیش فرضی که ما همراه با دستگاه به شما داده ایم، رم 32 گیگ برند می‌باشد که 1120 ساعت مکالمه را ضبط می‌کند و درصورت پر شدن رم مکالمات قدیمی حذف می‌شوند و جای خود را به جدید ترین مکالمات می‌دهند (OVERWRITE)
بند خط وصل نیست یا بند خط خراب است یا خط قطع شده.
متاسفانه در برخی از سیستم های مخابراتی FSK ایران تاریخ و ساعت به درستی تنظیم نشده است. البته احتمال این اتفاق زیر 1% است. در این صورت کافی است کلید وسط و چپ را همزمان فشار دهید. تا پیام "عدم دریافت ماه، روز، ساعت و دقیقه از مخابرات" پخش شود. سپس کلید وسط را دو ثانیه فشار دهید تا تاریخ و ساعت اعلام شود و اگر مشکل داشت با کلید های چپ و راست اطلاعات را تغییر دهید و برای ورود به مرحله‌ی بعدی تنظیمات CID را فشار دهید.
جهت فعالسازی / غیرفعالسازی پخش شماره‌ی تماس گیرنده و کالر آیدی گویا کلید چپ و راست را همزمان فشار دهید. در این صورت با هر تماسی که به خط گرفته شود شماره‌ی تماس گیرنده به صورت گویا و با زبان فارسی اعلام می‌گردد.
کالر آی دی گویا را با فشردن همزمان کلید های چپ و راست غیرفعال کنید.
ابتدا برای تنظیم تاریخ و ساعت با خط متصل به دستگاه تماس بگیرید و پس از دو بوق تلفن را قطع کنید. سپس با دو ثانیه نگه داشتن کلید CID (وسط) تاریخ و ساعت را کنترل کنید. اگر همچنان تاریخ و ساعت ایراد داشت احتمالا مخابرات تاریخ و ساعت را ارسال نمی‌کند و نیاز به تنظیم دستی می‌باشد. برای تنظیم تاریخ و ساعت پس از اعلام سال توسط دستگاه با کلید های backو nextسال صحیح را تنظیم نمایید و با فشار دادن CIDوارد تنظیم ماه شوید.اکنون ماه توسط دستگاه اعلام میگردد.در صورت نیاز مانند سال، ماه را نیز تنظیم کنید. به همین ترتیب روز، ساعت و دقیقه ی دستگاه را تغییر دهید. اگر در تماس های بعدی تاریخ و ساعت اشتباهی ثبت شد بدین معناست که مخابرات اطلاعات تاریخ و ساعت را اشتباه ارسال می‌نماید. در این صورت کلید وسط و چپ را همزمان فشار دهید تا دریافت تاریخ و ساعت از مخابرات متوقف گردد و سپس به صورت دستی تنظیم کنید.

دستگاه ضبط مکالمات تک خط و دو خط، منشی تلفنی تک خط

جهت دانلود دفترچه راهنمای دستگاه ضبط مکالمات و منشی تلفنی SP-VR14 شامل راهنمایی روی اینجا کلیک کنید. جهت دانلود دفترچه راهنمای دستگاه ضبط مکالمات دو خط SP-VR21 روی اینجا کلیک کنید.
رم داخل دستگاه نیست یا رم خراب می باشد. ابتدا با کلیک روی اینجا فایل آماده سازی رم را بخوانید. سپس برای دانلود فایل سیستم دستگاه روی اینجا کلیک کنید.
فولدر SYSTEM روی آن نیست. ابتدا با کلیک روی اینجا فایل آماده سازی رم را بخوانید. سپس برای دانلود فایل سیستم دستگاه روی اینجا کلیک کنید.
با دکمه POWER دستگاه را خاموش کنید ودوباره روشن کرده و به دقت چراغ LED را نگاه کنید اگر چشمک زن نارنجی قرمز است یعنی خط تلفن به دستگاه وصل نمی باشد.
کارت حافظه پر شده است. ابتدا دکمه‌ پخش (بالاترین کلید) را فشار دهید. با شروع پخش مکالمات دکمه Delete یا پاک کردن را دو ثانیه نگه دارید. با انجام این کار راهنمای صوتی دستگاه ضبط مکالمات تلفنی پیام رو به رو را پخش می‌کند:
"جهت پاک کردن همه ی فایل ها کلید دیلیت را مجددا فشار داده و نگه دارید. در غیر این صورت کلید دیگری را فشار دهید."
با دو ثانیه نگه داشتن دوباره کلید Delete چراغ دستگاه به رنگ سبز تغییر می‌کند و به سرعت چشمک می‌زند که این نشان دهنده‌ پاک شدن مکالمات است و با تغییر رنگ به قرمز مکالمات جدید ضبط می‌گردد. توجه داشته باشید در صورتی که می‌خواهید مکالمات قبلی نیز بایگانی شود رم را داخل کامپیوتر قرار دهید و اصوات را cut کنید. لطفا توجه داشته باشید فایل system را از روی رم پاک نکنید.
در هر دو مورد بالا رم ضبط مکالمات فاقد فولدر SYSTEM می باشد. ابتدا رم را با fat32 در کامپیوتر فرمت کنید. سپس فایل سیستم را دانلود و از حالت فشرده zip خارج کنید و روی رم قرار دهید. برای دانلود فایل سیستم دستگاه روی اینجا کلیک کنید.
سریال دستگاه کمتر از 67000 می باشد جهت آپدیت به دفتر مرکزی ارسال فرمایید.
یک عدد نویزگیر سر راه خط تلفن متصل به دستگاه وصل نمایید، اگر مشکل حل نشد از طریق تماس از راه دور، ضبط بدون شماره گیری را فعال نمایید در این حالت مشکل شما حل خواهد شد اما تماسهای از داخل، فاقد شماره خواهد بود، در صورتیکه نیاز مبرم به شماره گرفته شده از داخل دارید دستگاه را به آدرس دفتر صادقیه ارسال فرمایید.
ابتدا رم را با fat32 در کامپیوتر فرمت کنید. سپس فایل سیستم را دانلود و از حالت فشرده zip خارج کنید و روی رم قرار دهید. برای دانلود فایل سیستم دستگاه روی اینجا کلیک کنید.
اگر خط تلفن متصل به دستگاه و یا خط مجاور آن دارای مودم adsl می باشد یک عدد نویز گیرsplitter سر راه خط تلفن متصل به دستگاه قرار دهید. در صورت عدم حل مشکل با هماهنگی به دفتر صادقیه ارسال فرمایید.
خط تلفن شما ضعیف می باشد لطفا دستگاه را با هماهنگی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید تا صدای ضبط شده مخاطب تقویت شود.
دستگاه را ریست کنید. جهت ریست، دستگاه را خاموش کنید ولی کابل برق را قطع نکنید. برای خاموش کردن دستگاه دکمه‌ی پاور را سه ثانیه نگه دارید تا LED دستگاه خاموش شود. سپس کلید دیلیت(کلید وسط) را چهار ثانیه نگه دارید. پس از 4 ثانیه با رها کردن دکمه پیام "دستگاه به مقادیر اولیه تنظیم شد" پخش می‌شود که نشان می‌دهد دستگاه ریست شده.
امکان تغییر صدای منشی با تماس به خط و وارد کردن رمز دستگاه وجود دارد اما با جایگزین فایل از کامپیوتر کیفیت صدا بالاتر خواهد بود. البته این تغییر کیفیت چندان مشخص نیست. در صورت تمایل ابتدا فایل خود را با سمپل ریت 8000 هشت بیتی مونو با فرمت ویو آماده فرمایید(wav) و نام آنرا griting1.wav بگذارید و سپس آنرا روی رم داخل فولدر سیستم و داخل فولدر griting روی فایل قبلی کپی نمایید رم را روی دستگاه بگذارید و در حالت خاموش کلید های بک و نکست را همزمان سه ثانیه فشار دهید تا چراغled چشمک بزند اکنون دکمه پاور را بزنید دستگاه آماده کار است.
1. ممکن است رم پر شده باشد. کلید play را فشار دهید تا یک مکالمه پخش شود. درحین پخش مکالمه کلید وسط / delete را دو ثانیه نگه دارید تا تمام اصوات پاک شوند و رم آزاد شود. اگر نگهداری آرشیو مکالمات قبلی برایتان مهم هست، قبل از حذف اصوات رم را در کامپیوتر بگذارید و بک آپ بگیرید. 2. اگر مشکل شما در بند 1 حل نشد یا با فشردن play هیچ مکالمه ای پخش نشد، رم مشکل پیدا کرده است. رم را در کامپیوتر قرار دهید، سپس با far32 رم را فرمت کنید و فایل سیستم را در رم بریزید. برای دانلود فایل سیستم دستگاه روی اینجا کلیک کنید. لطفا فایل سیستم را از فرمت فشرده ی zip خارج کنید. 3. اگر رم خوانده نشد و یا فرمت نشد، رم خراب یا ویروسی است. از رم دیگری استفاده کنید. 4. اگر با رم جدید هم کار نکرد، دستگاه را همراه با رم و آداپتور به شعبه صادقیه جهت تعمیرات ارسال فرمایید.

دستگاه ضبط مکالمات ۴ خط

جهت دانلود دفترچه راهنمای دستگاه ضبط مکالمات 4 خط روی اینجا کلیک کنید.
چک کنید 1-آیا کد 907 سانترال پاناسونیک فعال شده است؟ 2-آیا تنظیمات نرم افزار پاناسونیک که روی لپ تاب می بینید با دفترچه راهنما مطابقت دارد؟ اگر هر دو مورد فوق مورد تایید است، کابل RS232 همراه دستگاه خراب است، لطفا تماس بگیرید.

موزیک پشت خط تلفن مدل SP6065

جهت دانلود دفترچه راهنما دستگاه موزیک پشت خط 6065 شامل راهنمایی نصب روی اینجا کلیک کنید. جهت دانلود راهنمای نصب روی سانترال های جدید روی اینجا کلیک کنید. جهت دانلود راهنمای نصب روی سانترال های قدیمی روی اینجا کلیک کنید. جهت دانلود راهنمای نصب روی تلفن های 2، 3 و 4 خط روی اینجا کلیک کنید. لطفا توجه داشته باشید دفترچه راهنما و توضیحات اصلی در لینک اول موجود است و لینک های دیگر صرفا اطلاعات تکمیلی هستند.
بلافاصله پس از شروع پخش فایل معرفی اولیه دستگاه موزیک پشت خط تلفن، کلید ولوم را به مدت 4 ثانیه نگهدارید.
به احتمال زیاد رم دستگاه آسیب دیده و یا سوکت کارت حافظه خراب شده است. لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
در صورت عدم استفاده از تعویض اتوماتیک دستگاه، به دلیل پخش 24 ساعته‌ی دستگاه موزیک پشت خط تلفن، صوت در حال پخش خراب شده است و یا آن قسمت رم آسیب دیده است. ابتدا صوت یا گروه صوتی را تعویض نمایید. در صورت عدم رفع مشکل لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
رم دستگاه و یا اطلاعات صوتی روی آن خراب شده است. لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
جک خروجی صدای دستگاه(مادگی مونو) خراب شده است. لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
کابل برق خراب شده است و یا ترانس داخل دستگاه سوخته است. ابتدا با یک کابل برق دیگر دستگاه را تست نمایید. سپس در صورت تداوم مشکل لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
صدا از ترانس داخل دستگاه می‌باشد. ضرورتی برای تعمیر وجود ندارد. در صورت تمایل به رفع این صدا لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
جهت دانلود دفترچه راهنما موزیک پشت خط MP3 شامل راهنمای نصب روی اینجا کلیک نمایید.

رم روی دستگاه نمی باشد یا رم دستگاه خراب شده است و یا سوکت کارت حافظه آسیب دیده است.

در صورت تردید به خرابی رم دستگاه، رم را داخل کارت خوان (رم ریدر) همراه دستگاه گذاشته و به پورت USB کامپیوتر متصل نمایید. اگر اطلاعات داخل رم روی کامپیوتر دیده نمی‌شود و از صحت کارت خوان (رم ریدر) استفاده شده مطمئن می‌باشید می‌توانید یک رم 8 گیگ جدید تهیه نموده اصوات دلخواه (حداقل بیست مورد یا کپی از فایل اصلی جهت افزایش عمر رم) را درون یک فولدر (new folder) بریزید و همان فولدر را روی رم قرار دهید یا برای دریافت آرشیو اصلی 2000 موزیک صوت پرداز دستگاه را به دفتر صوت پرداز ارسال فرمایید (انجام این کار دارای هزینه می‌باشد) و یا آرشیو محدود را به صورت رایگان از اینجا دانلود نمایید. در صورتی که با این راه موفق نشدید و یا محتویات رم باز و دیده نمی شود، رم، رم ریدر یا سوکت رم شما خراب می‌باشد. ابتدا با یک رم ریدر دیگر تلاش کنید اگر باز هم باز نشد رم دیگری تهیه کنید. رم را با fat32 فرمت نموده، سپس حداقل بیست فایل mp3 یا کپی یک فایل را داخل یک فولدر بریزید و فولدر را روی رم دستگاه بگذارید و یا جهت تعویض رم و دریافت آرشیو 1500 موزیک، دستگاه را به دفاتر صوت پرداز ارسال نمایید و یا آرشیو محدود مخصوص سایت را از اینجا دانلود نمایید. (درصورتی که کمتر از یک سال از خرید دستگاه می‌گذرد تعویض رم در دفتر صوت پرداز بدون هزینه انجام می‌شود)

اگر رم باز شد و محتویات داخل آن صحیح می‌‌باشد (عکس و فیلم و... در رم نباشد و فقط اصوات MP3 داخل رم باشند)، سوکت رم دستگاه خراب می‌باشد و جهت تعمیر لازم است دستگاه را به دفتر صوت پرداز ارسال کنید. (لطفا روی یک کاغذ اطلاعات خود را نوشته و مشکل دستگاه را شرح داده و کاغذ را کنار دستگاه قرار دهید)

 جهت بالا رفتن عمر رم و سالم ماندن اطلاعات داخل رم از حالت تعویض اتوماتیک دستگاه استفاده نمایید. در صورتی که محتویات داخل رم دیده می‌شود، سوکت کارت حافظه خراب می‌باشد. در این صورت لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.

هنگام پخش فایل معرفی اولیه دکمه next را دو ثانیه فشار دهید اگر با اینکار مشکل حل نشد محتویات رم را روی کامپیوتر کپی نمایید. سپس رم را با fat32 فرمت نمایید و مجددا دایرکتوری صوت پرداز روی رم کپی نمایید.
ابتدا رم را با fat32 فرمت کنید و سپس اصوات دلخواه(حداقل بیست مورد یا کپی از فایل اصلی جهت افزایش عمر رم) را درون یک فولدر (new folder) بریزید و همان فولدر را روی رم قرار دهید یا برای دریافت آرشیو اصلی 1500 موزیک صوت پرداز دستگاه را به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید(انجام این کار دارای هزینه می‌باشد) و یا آرشیو محدود را به صورت رایگان از اینجا دانلود نمایید.
جک خروجی صدای دستگاه(مادگی مونو) خراب شده است. لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
صدا از ترانس داخل دستگاه می‌باشد. ضرورتی برای تعمیر وجود ندارد. در صورت تمایل به رفع این صدا لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به دفتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
جهت دانلود دفترچه راهنمای دستگاه روی اینجا کلیک کنید.

اعلام طبقات آسانسور

از اتصال صحیح سگمنت های A B C E F G مطمئن شوید. برای سگمنت D جایی در نظر گرفته نشده و اطلاعات آن در مابقی سگمنت ها موجود است. در مدل دستگاهی اعلام طبقات (جعبه دار) روشن شدن چراغ مربوط به هر سگمنت را جهت اطمینان از صحت ارتباط ورودی با سگمنت بررسی نمایید.
اتصال سیم فیش تغذیه را بررسی نمایید. در صورت تداوم مشکل دستگاه را به دفتر صوت پرداز ارسال نمایید.
زمین تابلوفرمان به صورت مستقیم به ورودی تریگر اعلام طبقات وصل شده است در حالیکه باید از طریق تیغه باز کنتاکتور دور تند و یا کنتاکتور ترمز وصل شده باشد یعنی فقط هنگام حرکت زمین تابلو فرمان به تریگر سخنگو وصل باشد. درصورتی که تیغه‌ی Normaly Open آزاد وجود نداشته باشد، باید تیغه کمکی تهیه نموده و روی کنتاکتور نصب نمایید.
در صورت عدم نیاز به ترمینال do آن را به زمین تابلو فرمان(Gnd) پل نمایید. در صورت نیاز به استفاده از آن مدار به صورتی باشد که هنگام باز بودن درب آسانسور، زمین تابلو فرمان(Gnd) از ترمینال do دستگاه اعلام طبقات آسانسور قطع باشد.
تیغه‌ی کنتاکتور استفاده شده، خراب می‌باشد و اتصال زمین(Gnd) به tr را بی موقع قطع و وصل می‎‌کند.
رم دستگاه دچار مشکل شده است. لطفا با هماهنگی قبلی دستگاه را به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید. در صورت دارا بودن گارانتی دستگاه به صورت رایگان تعمیر خواهد شد.
در صورت تمایل به اعطای نمایندگی از طریق فرم انتهای صفحه درخواست و اطلاعات خود را ارسال کنید. تا 7 روز بعد شرایط مورد نیاز و وجود امکان نمایندگی به شما اعلام می‌‎گردد. همچنین نمایندگانی که تمایل به دریافت لوح نمایندگی دارند می‌توانند با ما تماس بگیرند. در صورت تایید آماده سازی لوح نمایندگی حدود یک هفته زمان می‌برد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

مشتری گرامی، اگر جواب سوالتان را پیدا نکردید می توانید از طریق فرم زیر سوال خود را ثبت کنید تا علاوه بر پاسخ به شما از طریق پیامک، سوال شما را نیز به لیست پرسش و پاسخ اضافه کنیم.