ضبط مکالمات تلفنی

شنود تلفن

شنود تلفن

شنود تلفن

دستگاه شنود تلفن این امکان را به شما می‌دهد که همزمان یا بعد از تماس، مکالمات خط مورد نظر را گوش کنید. فقط کافیست دستگاه را به یک سوکت تلفن متصل کنید (نیازی به اتصال مستقیم به تلفن نیست)

جهت شنود تلفن حین تماس کلید وسط (PLAY) را فشار دهید تا صدای طرفین پخش شود. با فشردن مجدد یا اتمام مکالمه، پخش متوقف می‌شود.

شنود با هدفون

همچنین درصورت خرید مدل SP-VR14 می‌توانید یک هدفون به خروجی صدای دستگاه متصل کنید تا صدا در محیط پخش نشود.

پخش مکالمات تلفن

جهت پخش اصوات ضبط شده کلید PLAY را فشار دهید. با استفاده از کلید های راست و چپ مکالمات دیگر پخش می‌شود. جهت شنود مکالمات و اطلاعات تماس شامل شماره تلفن (کالر آیدی)، تاریخ و ساعت، مدت زمان تماس و… کلید CID را فشار دهید.

انواع دستگاه شنود تک خط

دستگاه ضبط مکالمه و شنود تلفن SP-VR18

این دستگاه تمام مکالمات را با اطلاعات تماس ثبت می‌کند. کالرآیدی گویا دارد (اعلام شماره‌ی تلفن در هنگام زنگ خوردن خط). لازم به ذکر است قابلیت پخش شماره تماس گیرنده یا همان کالرآیدی گویا به صورت پیش فرض غیر فعال است. همراه با رم به فروش می‌رسد و درصورت پر شدن رم مکالمات قدیمی به صورت خودکار حذف می‌شوند (overwrite). مکالمات به صورت طبقه بندی شده در رم ثبت می‌شوند. اطلاعات هر مکالمه روی اسم فایل قابل مشاهده است. ۲۲ ماه گارانتی و ۷ روز فرصت مرجوع دارد.

دستگاه ضبط مکالمات و شنود SP-VR14

این مدل تمام امکانات دستگاه قبلی به جز  overwrite را دارد و علاوه بر آنها چند قابلیت اضافه تر از جمله منشی و کنترل از راه دور هم تعبیه شده.

منشی تلفنی در صورت عدم پاسخگویی شما یا حتی در صورت تنطیم بلافاصله فعال می‎شود و هم پیغام شما پخش می‌شود هم پیام طرف مقابل ضبط می‌شود. با تماس به خطی که به دستگاه متصل است و وارد کردن رمز، می‌توانید از راه دور مکالمات را کنترل کنید و تنظیمات را تغییر دهید. درصورت فعالسازی ضبط آشکار، با هر تماس به خط شما ضبط شدن مکالمه به اطلاع تماس گیرنده رسانده می‌شود.

توضیحات کامل و خرید ضبط مکالمات SP-VR18

توضیحات کامل و خرید ضبط مکالمات SP-VR14