دستگاه ضبط مکالمات تک خط و دو خط، منشی تلفنی تک خط

جهت دانلود دفترچه راهنمای دستگاه ضبط مکالمات و منشی تلفنی SP-VR14 شامل راهنمایی روی اینجا کلیک کنید. جهت دانلود دفترچه راهنمای دستگاه ضبط مکالمات دو خط SP-VR21 روی اینجا کلیک کنید.
رم داخل دستگاه نیست یا رم خراب می باشد. ابتدا با کلیک روی اینجا فایل آماده سازی رم را بخوانید. سپس برای دانلود فایل سیستم دستگاه روی اینجا کلیک کنید.
فولدر SYSTEM روی آن نیست. ابتدا با کلیک روی اینجا فایل آماده سازی رم را بخوانید. سپس برای دانلود فایل سیستم دستگاه روی اینجا کلیک کنید.
با دکمه POWER دستگاه را خاموش کنید ودوباره روشن کرده و به دقت چراغ LED را نگاه کنید اگر چشمک زن نارنجی قرمز است یعنی خط تلفن به دستگاه وصل نمی باشد.
کارت حافظه پر شده است. ابتدا دکمه‌ پخش (بالاترین کلید) را فشار دهید. با شروع پخش مکالمات دکمه Delete یا پاک کردن را دو ثانیه نگه دارید. با انجام این کار راهنمای صوتی دستگاه ضبط مکالمات تلفنی پیام رو به رو را پخش می‌کند:
"جهت پاک کردن همه ی فایل ها کلید دیلیت را مجددا فشار داده و نگه دارید. در غیر این صورت کلید دیگری را فشار دهید."
با دو ثانیه نگه داشتن دوباره کلید Delete چراغ دستگاه به رنگ سبز تغییر می‌کند و به سرعت چشمک می‌زند که این نشان دهنده‌ پاک شدن مکالمات است و با تغییر رنگ به قرمز مکالمات جدید ضبط می‌گردد. توجه داشته باشید در صورتی که می‌خواهید مکالمات قبلی نیز بایگانی شود رم را داخل کامپیوتر قرار دهید و اصوات را cut کنید. لطفا توجه داشته باشید فایل system را از روی رم پاک نکنید.
در هر دو مورد بالا رم ضبط مکالمات فاقد فولدر SYSTEM می باشد. ابتدا رم را با fat32 در کامپیوتر فرمت کنید. سپس فایل سیستم را دانلود و از حالت فشرده zip خارج کنید و روی رم قرار دهید. برای دانلود فایل سیستم دستگاه روی اینجا کلیک کنید.
سریال دستگاه کمتر از 67000 می باشد جهت آپدیت به دفتر مرکزی ارسال فرمایید.
یک عدد نویزگیر سر راه خط تلفن متصل به دستگاه وصل نمایید، اگر مشکل حل نشد از طریق تماس از راه دور، ضبط بدون شماره گیری را فعال نمایید در این حالت مشکل شما حل خواهد شد اما تماسهای از داخل، فاقد شماره خواهد بود، در صورتیکه نیاز مبرم به شماره گرفته شده از داخل دارید دستگاه را به آدرس دفتر صادقیه ارسال فرمایید.
ابتدا رم را با fat32 در کامپیوتر فرمت کنید. سپس فایل سیستم را دانلود و از حالت فشرده zip خارج کنید و روی رم قرار دهید. برای دانلود فایل سیستم دستگاه روی اینجا کلیک کنید.
اگر خط تلفن متصل به دستگاه و یا خط مجاور آن دارای مودم adsl می باشد یک عدد نویز گیرsplitter سر راه خط تلفن متصل به دستگاه قرار دهید. در صورت عدم حل مشکل با هماهنگی به دفتر صادقیه ارسال فرمایید.
خط تلفن شما ضعیف می باشد لطفا دستگاه را با هماهنگی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید تا صدای ضبط شده مخاطب تقویت شود.
دستگاه را ریست کنید. جهت ریست، دستگاه را خاموش کنید ولی کابل برق را قطع نکنید. برای خاموش کردن دستگاه دکمه‌ی پاور را سه ثانیه نگه دارید تا LED دستگاه خاموش شود. سپس کلید دیلیت(کلید وسط) را چهار ثانیه نگه دارید. پس از 4 ثانیه با رها کردن دکمه پیام "دستگاه به مقادیر اولیه تنظیم شد" پخش می‌شود که نشان می‌دهد دستگاه ریست شده.
امکان تغییر صدای منشی با تماس به خط و وارد کردن رمز دستگاه وجود دارد اما با جایگزین فایل از کامپیوتر کیفیت صدا بالاتر خواهد بود. البته این تغییر کیفیت چندان مشخص نیست. در صورت تمایل ابتدا فایل خود را با سمپل ریت 8000 هشت بیتی مونو با فرمت ویو آماده فرمایید(wav) و نام آنرا griting1.wav بگذارید و سپس آنرا روی رم داخل فولدر سیستم و داخل فولدر griting روی فایل قبلی کپی نمایید رم را روی دستگاه بگذارید و در حالت خاموش کلید های بک و نکست را همزمان سه ثانیه فشار دهید تا چراغled چشمک بزند اکنون دکمه پاور را بزنید دستگاه آماده کار است.
1. ممکن است رم پر شده باشد. کلید play را فشار دهید تا یک مکالمه پخش شود. درحین پخش مکالمه کلید وسط / delete را دو ثانیه نگه دارید تا تمام اصوات پاک شوند و رم آزاد شود. اگر نگهداری آرشیو مکالمات قبلی برایتان مهم هست، قبل از حذف اصوات رم را در کامپیوتر بگذارید و بک آپ بگیرید. 2. اگر مشکل شما در بند 1 حل نشد یا با فشردن play هیچ مکالمه ای پخش نشد، رم مشکل پیدا کرده است. رم را در کامپیوتر قرار دهید، سپس با far32 رم را فرمت کنید و فایل سیستم را در رم بریزید. برای دانلود فایل سیستم دستگاه روی اینجا کلیک کنید. لطفا فایل سیستم را از فرمت فشرده ی zip خارج کنید. 3. اگر رم خوانده نشد و یا فرمت نشد، رم خراب یا ویروسی است. از رم دیگری استفاده کنید. 4. اگر با رم جدید هم کار نکرد، دستگاه را همراه با رم و آداپتور به شعبه صادقیه جهت تعمیرات ارسال فرمایید.

دستگاه ضبط مکالمات ۴ خط

جهت دانلود دفترچه راهنمای دستگاه ضبط مکالمات 4 خط روی اینجا کلیک کنید.
چک کنید 1-آیا کد 907 سانترال پاناسونیک فعال شده است؟ 2-آیا تنظیمات نرم افزار پاناسونیک که روی لپ تاب می بینید با دفترچه راهنما مطابقت دارد؟ اگر هر دو مورد فوق مورد تایید است، کابل RS232 همراه دستگاه خراب است، لطفا تماس بگیرید.