دسته‌بندی نشده

موزیک هلد تلفن چگونه به اینجا رسید؟

موزیک هلد تلفن

موزیک هلد تلفن

شرکت صوت پرداز با توجه به قدیمی شدن آهنگ های دستگاه های موزیک هلد تلفن برای چندمین بار اقدام به بروزرسانی موزیک ها کرده و حالا در بروزرسانی جدید تعداد آهنگ های دستگاه موزیک پشت خط مدل SP6065 از ۱۲۰۰ موزیک به ۱۵۰۰ مورد افزایش یافته. البته موزیک های استفاده شده ی قدیمی همچنان جذابیت خود را از دست نداده، پس در دستگاه های جدید بیشتر آرشیو های قبلی همچنان حفظ شده است.

تعداد موزیک پشت خط تلفن

امروز ما داریم درباره ی افزایش آهنگ های دستگاه ها به ۱۵۰۰ موزیک کامل صحبت می کنیم، در حالی که شاید برایتان جالب باشد، در سال ۱۳۷۵ دستگاه های موزیک انتظار تنها می توانستند ۲ موزیک ۳۳ ثانیه ای ناقص را آن هم با کیفیت پایین تر پخش کنند. البته دستگاه های تولید شده ی صوت پرداز از همان اول با ۳۳% قیمت جنس تولید کنندگان مشابه به بازار عرضه شد.

کمی بعد صوت پرداز با افزایش تعداد و حجم آی سی های حافظه ی EPROM توانست قابلیت پخش موزیک دستگاه را به ۸ آهنگ ۳۳ ثانیه ای ارتقا دهد. اما باز هم دنبال تعداد موزیک و زمان پخش بیشتری بودیم که خوشبختانه تکنولوژی ساخت رم های SD، DVRS و سپس Micro SD به کمک ما شتافت. ظرفیت رم های DVRS از ۱۶MB و ۷۰ موزیک شروع شد.

موزیک پشت خط رم خور

حالا با رم ۸GB در دستگاه موزیک پشت خط SPMP3 موزیک های کامل به تعداد ۱۵۰۰ عدد رسیده. این آرشیو غنی تنها ۲GB از فضای رم را اشغال کرده و مصرف کننده ها می توانند بقیه ی فضای خالی رم را با اصوات مورد نظر خود نیز پر نمایند. اما قبل از این ورژن زمانی که مشتری مایل بود صوت مخصوص خودش به عنوان هلد پخش شود باید از مدل SP6065R که اکنون از خط تولید خارج شده استفاده می کرد. افراد می بایست موزیک خود را از یک پخش کننده ی آهنگ مانند کامپیوتر یا واک من پخش می کردند و همزمان موزیک را با میکروفون دستگاه ضبط می کردند که مشکلاتی همچون کاهش کیفیت موزیک و اتلاف وقت داشت. اینجا بود که ایده ی ساخت به روزترین مدل یعنی همان MP3 به ذهن آمد. موزیک پشت خط تلفن مدل MP3 با ظرفبت عملا نامحدود، امکان افزایش موزیک دلخواه و کیفیت بالا قطعا بهترین انتخاب برای خرید دستگاه موزیک پشت خط تلفن هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *