موزیک پشت خط تلفن مدل SP6065

جهت دانلود دفترچه راهنما دستگاه موزیک پشت خط 6065 شامل راهنمایی نصب روی اینجا کلیک کنید. جهت دانلود راهنمای نصب روی سانترال های جدید روی اینجا کلیک کنید. جهت دانلود راهنمای نصب روی سانترال های قدیمی روی اینجا کلیک کنید. جهت دانلود راهنمای نصب روی تلفن های 2، 3 و 4 خط روی اینجا کلیک کنید. لطفا توجه داشته باشید دفترچه راهنما و توضیحات اصلی در لینک اول موجود است و لینک های دیگر صرفا اطلاعات تکمیلی هستند.
بلافاصله پس از شروع پخش فایل معرفی اولیه دستگاه موزیک پشت خط تلفن، کلید ولوم را به مدت 4 ثانیه نگهدارید.
به احتمال زیاد رم دستگاه آسیب دیده و یا سوکت کارت حافظه خراب شده است. لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
در صورت عدم استفاده از تعویض اتوماتیک دستگاه، به دلیل پخش 24 ساعته‌ی دستگاه موزیک پشت خط تلفن، صوت در حال پخش خراب شده است و یا آن قسمت رم آسیب دیده است. ابتدا صوت یا گروه صوتی را تعویض نمایید. در صورت عدم رفع مشکل لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
رم دستگاه و یا اطلاعات صوتی روی آن خراب شده است. لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
جک خروجی صدای دستگاه(مادگی مونو) خراب شده است. لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
کابل برق خراب شده است و یا ترانس داخل دستگاه سوخته است. ابتدا با یک کابل برق دیگر دستگاه را تست نمایید. سپس در صورت تداوم مشکل لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
صدا از ترانس داخل دستگاه می‌باشد. ضرورتی برای تعمیر وجود ندارد. در صورت تمایل به رفع این صدا لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.

جهت دانلود دفترچه راهنما موزیک پشت خط MP3 شامل راهنمای نصب روی اینجا کلیک نمایید.

رم روی دستگاه نمی باشد یا رم دستگاه خراب شده است و یا سوکت کارت حافظه آسیب دیده است.

در صورت تردید به خرابی رم دستگاه، رم را داخل کارت خوان (رم ریدر) همراه دستگاه گذاشته و به پورت USB کامپیوتر متصل نمایید. اگر اطلاعات داخل رم روی کامپیوتر دیده نمی‌شود و از صحت کارت خوان (رم ریدر) استفاده شده مطمئن می‌باشید می‌توانید یک رم 8 گیگ جدید تهیه نموده اصوات دلخواه (حداقل بیست مورد یا کپی از فایل اصلی جهت افزایش عمر رم) را درون یک فولدر (new folder) بریزید و همان فولدر را روی رم قرار دهید یا برای دریافت آرشیو اصلی 2000 موزیک صوت پرداز دستگاه را به دفتر صوت پرداز ارسال فرمایید (انجام این کار دارای هزینه می‌باشد) و یا آرشیو محدود را به صورت رایگان از اینجا دانلود نمایید. در صورتی که با این راه موفق نشدید و یا محتویات رم باز و دیده نمی شود، رم، رم ریدر یا سوکت رم شما خراب می‌باشد. ابتدا با یک رم ریدر دیگر تلاش کنید اگر باز هم باز نشد رم دیگری تهیه کنید. رم را با fat32 فرمت نموده، سپس حداقل بیست فایل mp3 یا کپی یک فایل را داخل یک فولدر بریزید و فولدر را روی رم دستگاه بگذارید و یا جهت تعویض رم و دریافت آرشیو 1500 موزیک، دستگاه را به دفاتر صوت پرداز ارسال نمایید و یا آرشیو محدود مخصوص سایت را از اینجا دانلود نمایید. (درصورتی که کمتر از یک سال از خرید دستگاه می‌گذرد تعویض رم در دفتر صوت پرداز بدون هزینه انجام می‌شود)

اگر رم باز شد و محتویات داخل آن صحیح می‌‌باشد (عکس و فیلم و... در رم نباشد و فقط اصوات MP3 داخل رم باشند)، سوکت رم دستگاه خراب می‌باشد و جهت تعمیر لازم است دستگاه را به دفتر صوت پرداز ارسال کنید. (لطفا روی یک کاغذ اطلاعات خود را نوشته و مشکل دستگاه را شرح داده و کاغذ را کنار دستگاه قرار دهید)

 جهت بالا رفتن عمر رم و سالم ماندن اطلاعات داخل رم از حالت تعویض اتوماتیک دستگاه استفاده نمایید. در صورتی که محتویات داخل رم دیده می‌شود، سوکت کارت حافظه خراب می‌باشد. در این صورت لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.

هنگام پخش فایل معرفی اولیه دکمه next را دو ثانیه فشار دهید اگر با اینکار مشکل حل نشد محتویات رم را روی کامپیوتر کپی نمایید. سپس رم را با fat32 فرمت نمایید و مجددا دایرکتوری صوت پرداز روی رم کپی نمایید.
ابتدا رم را با fat32 فرمت کنید و سپس اصوات دلخواه(حداقل بیست مورد یا کپی از فایل اصلی جهت افزایش عمر رم) را درون یک فولدر (new folder) بریزید و همان فولدر را روی رم قرار دهید یا برای دریافت آرشیو اصلی 1500 موزیک صوت پرداز دستگاه را به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید(انجام این کار دارای هزینه می‌باشد) و یا آرشیو محدود را به صورت رایگان از اینجا دانلود نمایید.
جک خروجی صدای دستگاه(مادگی مونو) خراب شده است. لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به یکی از دفاتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
صدا از ترانس داخل دستگاه می‌باشد. ضرورتی برای تعمیر وجود ندارد. در صورت تمایل به رفع این صدا لطفا دستگاه را با هماهنگی قبلی به دفتر صوت پرداز ارسال فرمایید.
جهت دانلود دفترچه راهنمای دستگاه روی اینجا کلیک کنید.